معرفی شهید خلیل نیک سیر
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

شهید خلیل نیک سیر در سال 1339 در یک خانواده مومن و معتقد به اسلام دیده به جهان هستی گشود.پس از طی دوران کودکی ، احصیلات دوره ی ابتدایی را در مدرسه ی محمدیه با موفقیت پشت سر گزاشت و همچنین پس از اتمام دوره ی راهنمایی در مدرسه ابن سینا وارد دبیرستان طالقانی گردید.وی سال آخر دبیرستان را در شهرستان کرمان با موفقیت به اتمام رساند.

این شهید بزرگوار در طول دوران تحصیل با همت و پشتکار در ایام تعطیلات مدارس هزینه های تحصیلی خود را تامین می کرد و با شروع جرقه های انتقلاب اسلامی در سال 1357 در تظاهرات مردمی علیه نظام ستم شاهی شرکت فعال داشت.

از خصوصیات بارز این شهید حسن اخلاق و پایبندی او به ارزشهای اسلامی است که در مدت یکسال و هشت ماه خدمت مقدس سربازی و همچنین حضور او در جبهه های نور ، تحول عمیقی در روحیه ی او بوجود آمده بود.
وی در ایام مرخصی و آخرین دیدارش با خانواده کاملا این روحیه ی معنوی او در کلام و چهره اش مشهود بود به طوری که ابراز داشت که بعد از محمد دادی زاده که یکی از دوستانش بوده است به شهادت خواهد رسید.
وی در وصیت نامه ی خود نوشته است : از شما می خواهم که نماز و دعا را فراموش نکنید و خانواده را به دعا و امام و اسلام عزیز دعوت کنید.

در همین ایام جهت امنیت و پاسداری از دستاوردهای انتقلاب اسلامی با دیگر برادران حزب ا... شبها در محلات به نگهبانی می پرداخت.







:: موضوعات مرتبط: معرفی , معرفی و وصیت نامه ی شهدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: